środa, 17 kwietnia 2013

Gąbkomóżdżek


Czasami mózg odmawia mi posłuszeństwa...o ile jakiś jeszcze jego zalążek tkwi w mojej głowie. 

Cytat z rozmowy z siostrą, która prawdopodobnie przyjedzie do mnie na weekend, każe mi jechać do Galerii Bałtyckiej i ogołoci mnie z kasy i jedzenia. Jeee...Ale niedługo jej urodziny, więc jej można to wybaczyć :D

Sesja zbliża się wielkimi krokami, więc...oglądam więcej anime. Obejrzałam z Mistrzuniem "Sword Art Online" i gorąco polecam wszystkim miłośnikom fantasy i porządnej japońskiej animacji!!! <3

7 komentarzy:

  1. Nadchodząca sesja to w końcu czas idealny, żeby zabrać się za to wszystko, na co się owego czasu wcześniej nie miało. Byleby tylko nie miało to związku ze studiami :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A Fate Zero oglądała? Ja, co prawda, nie dobrnęłam do końca, ale jest naprawdę cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. A Fate Zero oglądała? Ja, co prawda, nie dobrnęłam do końca, ale jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydałam się! T.T
    i robię spam :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała Ty. Milion rzeczy na głowie ale pustki w środku. XD

    OdpowiedzUsuń