wtorek, 28 maja 2013

Niezmierzone pokłady cierpliwości


Się śmiejecie, ale ja szczerze nienawidzę w sobie tej cechy i robię (prawie) wszystko, żeby ją wyplenić, albowiem plugawą i nieczystą siłą jest! Fakt, że obiekt wszystkich zmasowanych ataków moich kompleksów znosi je dzielnie już od czterech lat wynika chyba z tego, że sam ma swoje za uszami ^^

Bo widzicie, te internety paczą ludzi. Spaczają w sensie ich umysły i każą im myśleć, że są brzydcy/grubi/chudzi/bez talentu/nieszczęśliwi/zbyt szczęśliwi/przeciętni/nienormalni itd. Ale ludzie - myślcie pozytywnie!

I jak ktoś umie - logicznie. Ponoć przydatne. Ja nawet nie próbuję :3

Subskrybujcie dżemy i piszcie dużo komentarzy, a będą one częściej! (ee, czy to kogoś motywuje? O_O)


8 komentarzy:

  1. biedny Marcel.... ;p
    a ja chcę kolejnego dżemika! <3
    Goś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mina Marcela - bezcenna!
    ~Hipis

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę kolejnego dżema.:D czekam niecierpliwie. przy okazji mogłabyś próbować rozpropagować jakoś opcję dodawania komentarzy jako anonim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, próbowałam coś tu zmieniać w ustawieniach, ale wychodzi na to, że jak nie masz konta Google, LiveJournal, WordPress czy innych takich, to musisz być anonimowy.

      Albo jeśli masz jakąkolwiek stronę internetowoą - w opcji "odpowiedz" wybierasz "Nazwa/adres URL".
      Wtedy możesz od razu "powiedzieć coś o sobie" tym, którzy czytają Twój komentarz. Ja teraz podpisałam się swoim kontem na deviantarcie, można kliknąć na nazwę i Cię przekierowuje :)

      Usuń
    2. ale mi chodziło o normalną opcję "Anonimowy", z której teraz korzystam. na niektórych blogach ta opcja jest niestety wyłączona, przez co nie mam ochoty pisać komentarzy... btw myślałaś o zamieszczeniu linku do swojego devianarta na bocznej belce?

      Usuń
    3. Aha, więc faktycznie o to Ci chodziło! A ja się zastanawiałam czemu mam to rozpropagować...cóż, ja nic nie zmieniałam, po prostu już tak było. Nie wiem za bardzo jak mogę to rozpropagować, ew. mogę napisać w którymś dżemie do czytelników, którzy też mają blogi, żeby tę opcję włączyli :)

      Usuń
  4. Dżemorze Dżemorze gdzie jesteś? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O elo, oglądam sobie łebkomiksy różne a tu Ty. Jaki ten świat mały ;d

    Pozdrawiam, Aerith

    OdpowiedzUsuń